5 NIEZNANYCH FUNKCJI SUBIEKTA– patent na turbodoładowanie biznesu!

Sprawnie działający system sprzedaży to „kręgosłup” każdej firmy parającej się handlem oraz usługami – co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości. Dlatego tak dużo czasu poświęcamy zwykle wyborowi idealnego rozwiązania informatycznego do obsługi sprzedaży… co w polskich realiach często oznacza postawienie na znakomitą, sprawdzoną aplikację Subiekt GT od InsERT.

Choć program potrafi wiele, to w standardowej wersji ma też swoje ograniczenia: brak wsparcia dla wielu placówek, działanie tylko z Windows, brak zdalnego dostępu, ręczne aktualizacje, etc.

Na szczęście, jest na to sposób: z Subiekta można „wycisnąć” znacznie więcej, niż oferuje standardowa wersja tego programu – decydując się na korzystanie z jej chmurowej wersji. Czym ona jest i dlaczego warto poznać bliżej jej zalety? Wyjaśniamy!

Subiekt GT to – wedle opisu producenta, firmy InsERT – nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w większości, a zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.

Wiemy, że Subiekt jest programem dobrym i wszechstronnym – nie znaczy to jednak, iż nie można go uczynić jeszcze lepszym. Zadania tego podjęliśmy się my, przygotowując chmurową wersję Subiekta GT, czyli aplikację, z której korzystać można bez instalowania jej na komputerze, z dowolnego miejsca, urządzenia, bez kłopotu, konieczności aktualizowania i wykonywania jakichkolwiek operacji administracyjnych.

Czym jest Subiekt z chmury? Najprościej rzecz ujmując, jest to ta sama aplikacja, którą do tej pory użytkownicy instalowali w systemie – ale zainstalowania na serwerze i dostępna z dowolnego miejsca. Takie rozwiązanie zapewnia firmom i osobom korzystającym z Subiekta GT masę dodatkowych korzyści – oto niektóre z nich:

Dostęp do Subiekta GT w dowolnym momencie, z dowolnego miejsca

Z chmurowym Subiektem nie jesteś już przywiązany do jednego stanowiska – jeśli tylko masz przy sobie urządzenie z dostępem do Internetu, możesz korzystać z aplikacji. Wystarczy zalogować się i już masz dostęp do wszystkich funkcji. Chcesz szybko zarejestrować transakcję, sprawdzić status operacji czy zajrzeć do historii? Żaden problem, wszystko dostępne jest od razu i bez żadnego problemu.

To rozwiązanie jest również niezmiernie przydatne z uwagi na możliwość korzystania z aplikacji w modelu rozproszonym – dostęp do chmury umożliwia na wygodne używanie Subiekta firmom o wielu oddziałach, punktach handlowych itp. Wyobraźmy sobie przedsiębiorstwo, składające się z kilku sklepów, magazynu i działu odpowiedzialnego za sprzedaż w Internecie. W klasycznym modelu każda z tych jednostek korzysta z oddzielnej kopii Subiekta. A czy nie wygodniej i oszczędniej jest działać na wspólnej bazie danych, generować jeden JPK i na bieżąco koordynować sprzedaż? Tak działa Subiekt Online.

Pełna wieloplatformowość

Korzystasz w firmie z komputerów firmy Apple? Pecetów z Linuksem? Albo może postawiłeś na urządzenia mobilne z systemem Android? Cóż, w takim razie dostęp do klasycznego Subiekta masz mocno utrudniony (aplikacja dostępna jest tylko dla Windows)… chyba, że zdecydujesz się na skorzystanie z chmurowego Subiekta od ITMation. Nasza wersja działa niezależnie od tego, pod kontrolą jakiego systemu pracuje Twój sprzęt – jeśli masz dostęp do sieci, Subiekt GT jest do Twojej dyspozycji.

Idealny dla e-commerce!

Klasyczny Subiekt GT to wszechstronne, użyteczne narzędzie… ale faktem jest, iż ma ono kilka braków, co jest szczególnie istotne choćby z punktu widzenia użytkowników prowadzących działalność w segmencie e-commerce. Brakuje mu choćby możliwości integrowania się i sprawnej wymiany danych z aplikacjami e-commerce. Chmurowa wersja Subiekta radzi sobie z tymi zadaniami doskonale – co czyni ją idealnym narzędziem dla firm i osób parających się handlem w sieci!

Administracja? Zapomnij o tej mordędze!

Wdrażanie, konfigurowanie, administrowanie, aktualizowanie – wszystkie te czynności są doskonale znane użytkownikom klasycznych, instalowanych w systemie aplikacji. I są ich zmorą, bo przecież oprogramowania chcemy przede wszystkim używać, a nie spędzać długie godziny nad sprawieniem, by działało sprawnie i niezawodnie. Co więcej – nie każde przedsiębiorstwo zatrudnia na stałe pracownika odpowiedzialnego za firmową infrastrukturę informatyczną, a to oznacza, że za wszelkie operacje administracyjne związane z wdrażaniem i aktualizowaniem oprogramowania trzeba płacić dodatkowo.

Subiekta w wersji online to jednak nie dotyczy – niczego nie trzeba tu instalować, wdrażać ani aktualizować. Wystarczy wykupić dostęp do usługi, zalogować się… i korzystać. I to zawsze z najnowszej wersji!

Elastyczność finansowa

Na koniec warto podkreślić, że chmurowa wersja Subiekta GT dostępna jest w elastycznym modelu abonamentowym – aby zacząć korzystać z oprogramowania nie musicie wydawać na start znacznych kwot na licencję, wystarczy opłacać abonament za używaną licencję. Co więcej, dzięki temu modelowi płatności firma może płynnie dopasowywać liczbę potrzebnych stanowisk z Subiektem do bieżących potrzeb – płacisz więc tylko za tyle kopii aplikacji, ilu potrzebujesz w danej chwili!