Ramzes-OnLine

DLA KOGO?


dla biur rachunkowych, firm handlowych i handlowo-usługowych działających w modelu rozproszonym


dla firm handlowych z dynamicznie zmieniającą lokalizacje siecią sprzedaży – na przykład punktów sprzedażowych w marketach czy galeriach handlowych.

 

dla firm handlowych wykorzystujących mobilnych sprzedawców – to aplikacja sprzedażowa dostępna na dowolnym urządzeniu oraz dostęp do bazy danych online.

 

dla firm wykorzystujących do pracy urządzenia z systemem Mac OS X lub innymi – dostęp terminalowy zapewniony jest dla wszystkich głównych systemów operacyjnych

Czym jest Ramzes-OnLine?

Ramzes-OnLine  to wielomodułowy, zintegrowany system do zarządzania przedsiębiorstwami z sektora MSP ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb biur rachunkowych. W skład modułów wchodzą między innymi rozwiązania sprzedażowo – magazynowe, finansowo – księgowe czy płacowo-kadrowe. System powstał na bazie wersji okienkowej, instalowanej lokalnie. Dzięki czemu, zachowując pełną funkcjonalność rozwiązania klasycznego, daje dodatkowe, współczesne możliwości pracy zdalnej.

Przy współpracy z ITMation Klient otrzymuje w bardzo krótkim czasie dostęp do najważniejszych aplikacji i funkcji biznesowych przy minimalnych nakładach na start uwalniając przy okazji użytkowników od biurek i stacjonarnych komputerów. Dzięki Ramzes-OnLine Klient nie musi już martwić się o własną infrastrukturę serwerową, bezpieczeństwo danych, czy dostęp do aktualnych wersji oprogramowania; może w pełni skoncentrować się na rozwijaniu swojego przedsięwzięcia.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Ramzes-OnLine zapraszamy do kontaktu

Bezpośrednim dostawcą rozwiązania dla Klienta jest firma AURA Technologies Sp. z o.o. –  producent systemu Ramzes-OnLine.

Co oferujemy?

Dzięki współpracy pomiędzy AuraTech. a ITMation, możliwe jest szybkie wdrożenie i hostowanie aplikacji Ramzes-OnLine dla Klienta końcowego. Wszystkie zamówione przez Klienta składowe rozwiązania instalowane są i wdrażane na wydajnym i bezpiecznym środowisku wirtualnym zapewnianym przez ITMation.

Prace adaptacyjne i wdrożeniowe aplikacji Ramzes-OnLine dla Klienta realizowane są bezpośrednio przez specjalistów AuraTech. Dostęp do aplikacji dla użytkowników końcowych realizowany jest zdalnie, bezpośrednio do aplikacji, z wykorzystaniem usług terminalowych Microsoft. Użytkownik końcowy nie ma dostępu do konsoli systemu operacyjnego.

TESTUJ DEMO!
Maciej Kropidłowski
Opiekun Klienta
+48 517 298 015

JAK ZACZĄĆ?

Skontaktuj się z nami lub bezpośrednio z AuraTech. pod numerem
+48 22 4605490 lub za pośrednictwem formularza - otrzymasz indywidualną wycenę i koncepcję wdrożenia.

0%

Przed podjęciem ostatecznej decyzji możesz przetestować wersję demo online na infrastrukturze ITMation.0%

Dostęp jest rozliczany abonamentowo, za użytkownika, a nie jeden komputer0%

Podpisujesz umowę z AuraTech., która realizuje dla Ciebie wdrożenie na środowisku wirtualnym ITMation (średnio 1 dzień roboczy)0%

Otrzymujesz plik dostępowy, loginy, hasła i od razu możesz uruchamiać Ramzes-OnLine0%

Korzystasz z Ramzes-OnLine. Bez konieczności budowy i zarządzania własnym zapleczem serwerowym i siecią0%
Dostęp jest rozliczany abonamentowo w cyklach miesięcznych0%
TESTUJ DEMO!Zamów wycenę!

CO ZYSKUJE KLIENT?

Dzięki rozwiązaniu Ramzes-OnLine hostowanemu  w Data Center ITMation możliwe jest:

  • Szybkie i atrakcyjne kosztowo wdrożenie dobranego do indywidualnych potrzeb Klienta pakietu aplikacji Ramzes dla małych i średnich firm, szczególnie, gdy prowadzą działalność w wielu lokalizacjach lub wykorzystują pracowników mobilnych.
  • Zapewnienie wydajnej, bezpiecznej i wysoko skalowalnej usługi dostępu do pakietu narzędzi biznesowych w oparciu infrastrukturę wirtualną, rozliczanej w modelu opłat abonamentowych, jako alternatywy dla zakupów i serwisowania serwerów oraz licencji w tradycyjnym, inwestycyjnym modelu.
  • Bezpośrednie, natychmiastowe wsparcie producenta aplikacji w sytuacji, gdy wymagane są zmiany w konfiguracji aplikacji lub w przypadku wystąpienia błędów w działaniu rozwiązania.